Inte bloggat på ett tag...

Jag har inte bloggat på ett tag och det har väl sina anledningar...
I alla fall så är jag rätt så upptagen med skolan och så och jag vet väl inte riktigt vad jag ska skriva om.
Känns ju lite roligare om man har något att skriva om men jag tror inte att jag har det just nu.


Har sett en snygg scarf i alla fall och det är väl det enda jag kan erbjuda just för tillfället=P

För övrigt så har jag alldeles för mycket att göra i skolan som sagt och senast idag så var det praktiskt prov då vi skulle utföra varsin uppgift och de andra skulle sitta och dokumentera och ge kritik.

Nu blir det plugg till tentan som handlar om mag- och tarmkanalen och så. Alltid lika mysigt såhär precis efter jul=D


Image of The Rectangle Scarf by Atelier b

Från Atelier b   $ 35.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0