Tja, Tjena, Hallå, Läget??


HejhejHallå!!

Då har jag bestämt mig!
Det är dags för mig att sluta på sjuksköterskelinjen. Idag var det tenta klockan 08.00 som jag inte ens hade kollat på. Omotiverad eller?!

Vanligtvis brukar jag överväga att inte gå på tentan när jag känner mig osäker på om jag kommer fixa den men nu skiter jag blankt i det!

Det är dags för mig att ta tag i mitt liv och faktiskt göra det som jag vill och ingen annan. Aldrig har jag väl egentligen tyckt om sjukhus. Det är bara att dra ett exempel när jag var liten och praoade på centrallasarettet på öronavdelningen i 5 dagar.
Första dagen på "jobbet" gick utmärkt men dag nummer två var det öroninflammation så jag var borta till sista dagen, då jag gick dit mer för att kunna skriva något i min lilla dagbok som skulle redovisas i skolan. Den sista dagen hörde jag absolut ingenting och läkarna måste ha trott att jag var skadad i huvudet eller något för jag satt där och inte svarade på deras frågor osv.

I alla fall så ville jag komma fram till att det måste vara en av många anledningar till att jag inte ska börja arbeta som det.

Jaja...Vi får väl se hur det blir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0