Projekt: lägenhet har startat!!

Godmorgon bloggen!

Idag har jag inte så mycket på schemat, eller mycket har jag men det är dock inte så roligt det som ska göras.

Eftersom att det är tenta imorgon kommer jag at ägna största delen till att plugga.
Det kommer bli några break då jag ska äta och duscha och så men jag ska iväg till lägenheten som ska börja byggas och planera vart badrum, kök och sovavdelning ska vara. ÄNTLIGEN har hela projektet kört igång och man kan börja riva vägagar och sånt!
Det är ju meningen att projektet ska gå ut på att ha så mycket yta som möjligt på 40 kvadrat. Antagligen så kommer jag att tycka att lägenheten kommer att vara betydligt roliare än studierna så jag lär väl fastna där när jag väl har kommit dit.
Jag ska ta lite bilder också som jag ska lägga upp så att man får en liten hum om hur det ska bli.

Jaja, nu är det bara att hoppa in i böckernas värld om endokrinologi och sånt

Ha det så bra så länge

Küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0