Lägenhetsbilder (animerade)

Jag är sååå trött!!

Var på after School idag och det var jättemys. 40 kronor för mat och dricka. Mycket och komma ut och göra saker med. Har hållt på och kolla lägenheten idag. Både på riktigt och på karta. Har suttit och planerat upp lite nu hur det kan vara och så. Vart ska väggarna vara? Badrummet? Det är nämligen så att man kan göra iprincip hur mycket som helst med det. Golvet ska sänkar och en entré måste också göras. Lär ju ta tid men det ser mysigt ut. Lite litet kanske men mer behöver inte en fattig student och hennes pojkvän och man ska bo MITT i stan.

Kan nog lägga ut bilder på planlösning nummer ett!

Åh! De andra bilderna sparades inte så ni får bara se de här. Det blev ju ingen bild på köket men det är bakom korta väggen där tv:n sitter.

                      


Det ska vara en vägg mellan tavlan på väggen och tv:n. Vet inte om det blir så bra kom jag på nu. Det ska nog vara utan dörr där i alla fall. Om det blir på detta sättet.



Tänk på att möblerna bara är placerade så att jag ska se vad och hur man får plats med saker och ting.
Litet minikontor ovanför här.



Och toaletten=) Själva stolen ska föreställa toaletten för det fanns ingen i programmet.


Nu ska jag i alla fall sova. Det vankas plugg imorgon!!
NAtti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0