Tentan kvar.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Jag är så underbart glad!
Idag var det seminarium tre av tre och detta var det värsta. En dam skulle sitta och förhöra oss i basgruppen och antecknade vad alla sa. Det var hemskt och alla var supernervösa och livrädda för förhöret. Det slutade i alla fall ävl och jag har lyckats komma hem.
Nu är det gjort och det känns underbart!!Resten av dagen tänker jag inte göra mer skola, utan det får skjutas upp tills imorgon=). På fredag nästa vecka gäller den stora tentan men jag bryr mig inte så mycket om den faktiskt. Det finns ju omtentor. Eller det lät fel att jag inte bryr mig för det gör jag ju självklart men det gör inte så jättemycket om man misslyckas.
Nu är det i alla fall slutpratat om Florence Nightingale och vården under antiken och medeltiden på ett tag och jag börjar komma in i pluggandet.

http://media-2.web.britannica.com/eb-media/45/8545-004-DB630AA5.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0