Studentlivet here i come!

Vaddå länge sedan?Jag har bestämt mig för att bloggen ska handla om mig som fattig(?) student.

Jag går första terminen på Växjö universitet och utbildar mig till sjuksköterska. Utbildningen är i tre år men ännu så är jag en utav de där osäkra människorna som inte riktigt vet vad just de är ämnade till att göra.
Målet med det hela är ju självklart att bli sjuksköterska men jag ska försöka vidareutbilda mig till antingen ambulanssjukvårdare, som har varit i tankarna sedan 14års ålder. Något som jag har vaknat mer och mer för är också barnsköterska eller barnmorska.
Jag vet, det låter som fantasier alltihop men jag måste ha vissa mål i livet och detta är nästa stolpe att stanna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0