Söndag bloody söndag...

Nu är det söndag och helgen har varit jobbig. I fredags låg jag helt apatisk i soffan hemma och stackars Pontus fick ta hand om mig när jag låg och tyckte synd om mig själv. Storebror kom hem också och vi skulle fira att han hade fyllt år. Han åker hem idag och sen dröjer det ett tag till innan jag träffar honom.

Är det inte lite kontigt? När man är sjuk och har en sjukdom är det oftast flera som dyker upp med tiden. I alla fall är det så på mig att det kan börja med att jag skriker för mycket på nollningen och sen fortsätter det i ont i örat förkyld, feber, hosta, ont i halsen, huvudvärk. You name it. Egentligen är det väl inte så konstigt men det känns jobbigt. En sjukdom hade räckt i taget, då hade jag i alla fall känt mig lite bättre.
Jag har i alla fall tillfrisknat lite nu och håller på att laga mat med bror men det tar sån tid. Ska till L sedan som jag inte har träffat på läänge länge eftersom att jag flyttade och sen flyttade hon men hon är hemma nu så då ska jag ägna mig lite tid åt henne idag när jag har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0