Sjukhuset imorgon!!

JAG ÄR SUPERTRÖTT!!

L har varit här hela kvällen och vi har haft sååå mysigt. Det var Te och allt som behövdes. Jag älskar sånna här kvällar. När man slipper tänka på morgondagen. Eftersom att jag börjar sent imorgon så spelar det ju liksom ingen roll. Jag ska i alla fall försöka fixa ett träningskort imorgon och betala en sak på universitetet. Samtidigt som jag är där måste jag försöka få tag på en bok som jag ska ha till nästa kurs. Suck. Sen ska jag följa med en sjuksköterska imorgon och intervjua henne. Jag vet inte om jag vågar. För en del personer är sjukhus en fin sak med mycket glädje och lycka men i mitt fall så har varenda gång jag har vistats där varit på grund av något negativt. Vet inte om jag har lust att utbilda mig till sjuksköterska längre. Tror faktiskt inte att det är rätt, men tills vidare så får jag fundera på vad det är jag vill bli egentligen.

Vi får se. Imorgon har jag antagligen ändrat mig.
Jag ska sova på saken. Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0