Sjukhuset idag

Godmorgon.

Jag är så trött att jag inte ens orkar hålla uppe ögonen, men jag måste.
Nu måste jag absolut gå upp eftersom att det är en del att fixa. Jag ska "jobba" idag på sjukhuset, eller rättare sagt följa en som jobbar. Det kommer bli rätt spännande idag med tanke på att jag är väldigt osäker på om jag vill utbilda mig till sjuksköterska. Antingen kommer jag komma hem efteråt och tycka att det var superroligt. Eller så kommer jag komma hem och säga till alla att jag ska sluta på utbildningen.We'll see, förhoppningsvis så blir det det sistnämnda. Nu måste jag i alla fall sätta ihop en intervju och åka till universitetet och ficka en massa saker.

Hej med er=)



http://www.perkydesigns.com/Nurse_2.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0