Människobilder...

Just nu sitter jag på biblioteket i skolan och jag försöker för en gångs skull att plugga själv och på ett bibliotek. Det är faktiskt ganska mysigt och solen lyser lite ute och regndropparna hänger på växterna precis utanför fönstret. Med lite peaceful musik och en yoggi så blir det rätt bra. Jag tror att jag har möjlighet att sitta här till nio ikväll när de stänger stället och just nu känns det lika bra att göra det för att få lugn och ro. Hemma kan jag i alla fall inte vara för där finns både tv och dator. Dessutom finns det soffor som man kan ligga i hemma och det är värdelöst för jag somnar bara. Nu ska jag i alla fall inbilla mig att läroboken och olika människosynen är rolig.


Vi synes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0