Lördagkväll och Fransk Manikyr

Halloj!!! En bra kväll blev det trots allt. Jag var ju inte så sugen på att gå ut ikväll men jag hade gett mig fasen på att jag skulle. På förfesten började med att en tjej hade ont i hjärtat, vilket hon har haft några gånger innan tydligen. Ringde 112 och de pratade med henne. Det resulterade att vi var tre som inte gick ut och det tyckte jag var skönt. Jätteskönt!!! Vi gick hem till ens kompis och åt glass och chips och spelade tvspel istället. Det blev en mysig kväll men det tyckte nog inte han som vi var hos när vi klampade in hos honom=) Menmen, då har han igen det och kan göra det på oss någongång. Tjejen blev bra i alla fall men det blir väl farbror doktorn imorgon som de sa i telefonen. Jag ska i alla fall sova nu och försöka plugga imorgon. Jag ska inte lova mig själv att jag kommer göra det men jag ska i alla fall ha det som förslag om jag inte hittar på något annat att göra under dagen.=P





Tänkte måla naglarna nu också så det blir före- och efterbild här. Detta är i alla fall före. Efter får det nog bli imorgon!! Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0