Jag säger godnatt nu

Jag säger godnatt nu. Tänker fasen inte plugga mer för jag tänker lägga mig och lyssna på lugn musik och gråta en skvätt istället! Behöver faktiskt det. Bara gråta ut...


 Fast det gjorde jag ju för bara några dagar sedan när jag läste Madeleines blogg: jagefrisk.blogg.se.
Madeleine 20 år kämpade mot cancer och olyckligt nog så vann cancern denna gången.
Hon verkade vara en sån bra människa och jag har tänkt på henne varje dag. Ledsen blir man när man ser att någon så ung kan tas ifrån en älskande familj på det viset.

Dagen efter att jag hade läst bloggen så läste jag i en tidning ett ordspråk som löd
"Den friska har många önskningar, men den sjuke har bara en"


http://www.gayrightswatch.com/img/candlelight.jpg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0