Jag har andar här!

Så nu har jag pluggat klart för idag och har typ inte lärt mig något i alla fall. Heh...Jag ger i alla fall upp dagens kamp mot skolböckerna och de får faktiskt vinna för stunden. Ska relaxa med L! TEEEEE

Jag såg när jag hade webkameran på att det flög runt prickar fort som fasen! Har sett på Andarnas makt att det ser ut så när det är något som håller på att bli en ande. Den är inte riktigt klar ande och uppenbarar sig då på det viset, som små prickar. Tänkte ju genast att det är damm såklart som flyger runt.
Och nu blev jag förvirrad för jag tror stenhårt på andar och jag försökte ta kort på de medan jag skulle se lite flummig ut men de kom inte med. De rör sig så fort att de inte ens syns.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0