I <3 Saint Tropez

Måste bara göra ett inlägg till!

Jag har ju inte försökta tt somna ännu men nu tänkte jag väl göra det snart. Vet inte varför jag är uppe såhär sent. Imorgon kommer jag säga till mig själ : Vad dum du är som inte går och lägger dig i tid. Och då kommer jag få stå mitt kasst. Blä. Pontus är iväg med tävling tills på tisdag typ och här sitter jag med en massa att göra och ingen att pussa på. Varför är det alltid så att när man bor på två ställen så är det så hiiimla viktigt att köpa dubbelt upp av vissa saker. Ett jättebra exempel på detta är sminkborttagning. Eftersom att jag alltid sover hos Pontus så är det självklart att den står hos honom men dagar som denna då jag sover hemma blir det ju helt plötsligt jättejobbigt för att jag har glömt ta med den hit. Det är jätteirriterande att man gör detta varje gång. Dessutom måste jag stoppa i duntäcket i sängkläderna. Under sommaren har jag bara själva påslakanet för att det inte ska bli för varmt men igår kom ju hösten så nu blir det både duntäcke och vantar fram. Jobbigt...

Förresten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0