Hej bullshit

Åh! Jag är så godissugen att jag snart spricker! Jag vill ha risen!!!!!

Förrutom det så vill jag ha en helt ledig dag imorgon men så bra kommer jag ju inte få det. Jag har först en föreläsning och efter det ett seminarium som kommer gå åt pipan! Har fortfarande inte läst igenom allt som jag ska ha läst men å andra sidan känns ungefär hälften som bullshit.
Jag har inte pratat en enda gång idag med min pojkvän och antingen så har han hittat någon annan i Falun där han är just nu eller så är det så att mobilen har laddat ur och han har glömt laddaren. Jag antar att det är det sistnämnda.
Nu får jag väl kolla klart på vem kan slå Filip och Fredrik och sen väntar en låååång natt. Dessutom så kollade jag i kalendern och upptäckte att det är tenta på fredag nästa vecka. Det hade jag ju inte riktigt räknat md men nu vet jag vart jag ska tillbringa min vecka. Antagligen så lär jag inte vara speciellt effektiv heller men det går ju att göra om en tenta. Det sköna vore ju dock att slippa det. Jag ska dessutom se mig om efter någon inrednings kurs eller liknande. Något som jag tycker är skojigt. Men nu börjar VKSFOF(Vem Kan Slå Filip Och Fredrik)

hörs sen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0