Tentan gick bra!! Hoppas jag=/

Tenta idag!!!

Och hur gick det då undrar alla?!
Det lilla som jag hade ansträngt mig att plugga på var ju självklart det som kom. I det häfte där det stod vad vi skulle kunna till alla seminarium stod ju självklart också vad vi skulle kunna på tentan. Det stod:
Du är godkänd om du kan förklara de olika begreppen vårdrelation, lidande, hälsa och livsvärld.
Du ska också kunna förklara vad begreppen har för roll i dagens vård.
Sedan skulle vi läsa i en bok och ta ut begreppen i texten.


Jag var så himla trött på allt plugg och även om jag hade en veckas ledigt för att kunna plugga till tentan så sket jag i det. Jag satt i biblioteket och tänkte: Jag ska bara plugga på det som står att jg blir godkänd för och blir jag inte godkänd även om jag bara har pluggat på det så kan jag klaga för att de lovade att jag skulle bli godkänd om jag kunde det som de hade skrivit. Eftersom att detta var min första tenta så visste jag inte alls hur det gick till så jag brydde mig inte så mycket om att plugga utan tänkte: Jag ska bara titta på hur tentan ser ut och hur det känns att göra den. När jag kom in i skrivsalen och fck häftet så var det ju det som jag hade pluggat på. Jag hoppas att det gick bra=)

Imorgon är det sittning på skolan!!!!
Tema: Barnkalas=) Längtar!
Jag hade planerat att vara fiskdamm men sen fick jag höra att en annan tjej skulle vara det så jag ska vara snornge istället.

Puss med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0