Skulle gå upp klockan 9.00

GODMORGON!!!!

Jag skulle gå upp vid klockan 9.oo idag för att plugga till tentan på måndag. Vi ska kunna benen i kroppen på latin och svenska. Det låter svårt och verkar svårt men jag brukr ha rätt så bra minne när det gäller sådant så jag tror inte att det ska vara några problem. I alla fall så tänkte jag att jag skulle gå upp oc plugga men jag gick upp 10.00 istället och duschade och nu måste jag ju föna håret och köpa mat och klockan 13.15 börjar en föreläsning om mikrobiologi. Ja, vi får se hur det går.

Förresten! Barnkalaset var skitkul. Jag drack alldeles för mycket och kommer ihåg alldeles för lite men kul var det. =) Den 25 oktober är det sittning igen och då är det tema Torsk på Tallin och jag vet inte vad jag ska klä ut mig till. Eda kanske=)

Nu måste jag i alla fall sminka mig, föna håret och handla!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0