Idag är min enda lediga dag!

Idag är min enda lediga dag denna veckan och jag känner mig lat. Jag orkar inte träna och jag orkar inte plugga. Det är skmt för det är typ det enda som mitt liv går ut på och jag som egentligen har all tid i världen till men ändå gör jag det inte. En tenta på måndag redan som vi har kunat plugga till i en vecka bara. Känns lite sådär faktiskt när man ska lära sig en massa ben och grejer på svenska OCH latin. Men kuggar man så är det ju bara att göra om=). Det är det som är så skönt med uiversitetet, att man kan bara bli godkänd eller underkänd. Sedan finns det möjlighet att göra omtenta. Jag fick höra igår att man får gå en termin och sedan kan man göra uppehåll. Jag har funderat på att göra det men samtidigt så missar man ju alla festerna och sånt och klassen. Det har iofs tagit ett tag för oss att lära känna varandra men det börjar saaakta,sakta bli bättre.

Nu ska jag i alla fall ligga i sängen och plugga latin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0