Nu är soffan hittad

Jag har ju hållt på att leta soffa till lägenheten och det har varit många fina soffor som jag har sett. Hittade soffan som jag ville ha i en affär men nästa gång jag kom dit så hade affären gått i konkurs! Jävligt taskigt tycker jag personligen!=P
I alla fall så vill jag ha en soffa med brett sittdjup eller vad man ska säga, så att man slipper sitta som en soldat i den. Helst av allt ska det vara en massa kuddar och grejjer.

Jag tänkte att jag absolut inte ville ha en soffa från IKEA eftersom att alla har en och alla vet om den kommer därifrån. Därför åkte jag till alla andra ställen i stan och har kollat på internet men jag har faktiskt inte hittat någon bra. Dessutom så har jag hela tiden varit ute efter en soffa med divan, men har i efterhand kommit på att det är kanske dumt eftersom att det inte kommer gå att möblera om med en sån.
Så nu sitter jag ju självklart på IKEAs hemsida och har hittat soffan jag vill ha. En Kramfors blir det. Den är billig och stilren och dessutom så finns det nya överdrag till den om man vill ha det och det är ju supersmidigt. När soffan blir smutsig så är det bara till att köpa ett ytt överdrag istället för att störa sig på en massa fläckar överallt.

KRAMFORS 3-sits soffa

Kramfors. 3-sits
Pris: 6 295:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0