Klädde på mig, åt frukost, gick och la mig.


Jag vaknade klockan 06.55 och satte igång datorn.
Pontus lägenhet är lite konstig för det känns som att värmen från elementen läcker ut ur fönstrena.
Med andra ord var det jättekallt när jag gick upp och jag ville bara hoppa ner i sängen igen.
I alla fall så satt jag och tvekade på om jag verkligen var tungen att gå på den onödiga föreläsningen som vi hade.
När det var en halvtimme kvar tills jag började hade jag ätit frukost och klätt på mig, men jag bestämde mig ändå för att på mig nattlinnet igen och lägga mig i sängen. Det var UNDERBART! Dock så kunde jag inte somna om men jag låg fär och vilade lite.

Ett sms kom från en i klassen:
Hoppas att du sover för föreläsningen är inställd.
Du behöver alltså inte komma hit, alla andra
är dock här trötta och bittra:)

YES! Tänkte jag. För en gångs skull så hade jag lite flyt med mig vad gäller skolan!

Efter 20 minuter kom ett nytt sms där det stod att föreläsaren hade kommit men det sket jag blankt i. Jag låg ju faktiskt i min säng och det är bättre än att sitta på föreläsning.

Pontus gick upp efter ett tag och värmde en värmekudde åt mig och ända tills nu så har jag legat i sängen med den och värmt mig.

Nu blir det plugg så mycket det går i resten av dagen. Vore trevligt om jag kunde lära mig något inför tentan om två veckor.


Ursäkta om det är en massa stavfel överallt men jag orkar inte trycka ordentligt på tangenterna=)

Ha en MYCKET bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0