Inspiration

Det är väl i stort sett denna bilden som jag utgår ifrån när jag tänker på lägenheten. Eftersom att det verkligen kommer att bli compact living så tänkte jag fixa en bardisk som ska fungera som en avskärmare från kök och resten av rummet. Istället för att ha en vägg ända upp till taket. Det vore iofs rätt bra att ha en vägg att hänga tv'n på med tanke på att det är bäst att ha soffan så att man ser ingången i lägenheten. Det brukar bli bäst om man har det så. Men då är problemet att man måste ha ett köksbord och då tar det en massa plats. Därför har jag bestämt, eller jag och Pontus(Pojkvän) har bestämt att vi ska ha en bar som man kan använda som matplats och som typ vägg.

http://www.styleroom.se/albums/view_max_image/10013

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0