Idoltjejen som spårade ut...

Ja, då har jag tränat klart.
Core i 55 minuter och det var inte så superjobbigt idag men det var bara skönt.
Det var ett tag sedan jag körde core så lite slowstart var vad jag behövde.
Som vanligt så borde jag plugga men kollar  på reprisen av idol och nu är de duktiga. Tur att Palmen åkte ut i alla fall. Han må vara charmig men han var sämt på att sjunga i alla fall.
Jag tycker GRYMT synd om tjejen som verkade få något konstigt anfall bara av att Johan tittade på henne. För mig var det patetiskt men uppenbarligen så kunde hon inte hjälpa det så det är väl synd om henne i guess...


De jag älskar juryn i alla fall. De är så SJUKT roliga! Älskar Anders Bagge!
Jag ska nog fixa en biljett till finalen där jag ska förfölja honom och se till att träffa honom och därefter få ett anfall. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0