Bra Mikaela, bra.

Jag har suttit på föreläsning HEEELA dagen som handlade om hjärtat tror jag. Den större av föreläsningen handlade om det i alla fall och sen tappade jag koncentrationen efter ett tag.
Upptäckte att det är två veckor kvar till tentan och jag har pluggat lika lite som vanligt...Bra Mikaela, bra.
I morgon funderar jag på att sätta mig i biblioteket bara för att enbart fokusera på tentaplugget men jag vet inte om jag orkar. Det känns bara jobbigt att sitta där och släpa med sig datorn och alla böcker som väger 15 kilo. När de har haft föreläsningar om ergonomi och därefter låter oss bära på allt till alla föreläsningar känns det lite skumt faktiskt. För övrigt så är allt lugnt.
Nu ska jag åka till Pontus i alla fall och sen så ska det bara mysas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0