Vakna klockan 5...

Känns som att jag sovit en halvtimme totalt i natt. Somnade runt 12 snåret och skulle upp 05.00. Jag har legat hela natten på helspänn för att inte försova mig så min natt har väl varit lite sådär. Det var i alla fall ljust när jag skulle till jobbet och dessutom hade jag bil så jag slapp gå i regnet. Lite bra var det i alla fall. Vanligtvis börjar jag 18.15 men jag brukar anlända klockan 06.00 istället för att få en kvart extra om det skulle krångla med något. Det var tur att jag dök upp lite innan för idag var det kaos. Fick göra om listor och lappar flera gånger för att en slarvig person hade gjort fel innan jag kom. Så jag blev precis klar klockan 7.00 när jag öppnade. Nu är det bara 50 minuter tills nästa kommer jag jag får gå på fika. TE!!!
Sen är det lunch 11.00 och jag slutar 15.00 och då ska jag hem och sova. Känner mig helt slut.
Just det. Igår var jag ju hos kusinerna och det var värsta maten och vi spelade en sån där dansmatta som man kopplar in i tv:n och kliver på olika rutor. Blev dock lite sent men som sagt, jag är uppe nu i alla fall=)

Hörs sen


Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)
Ha en bra dag.

2008-05-02 @ 08:36:23
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0