Vaken och nästan vid medvetande...

Jag har redan jobbat i en timme och är fortfarande inte riktigt vaken. Jag kommer ha det jättestressigt idag. Jobbar till 15.00 och sen ska ta ut pengar för att direkt efter växla de till euro. Sen måste jag hem och packa och jag vet att jag som vanligt kommer glömma hälften. Får inte glömma kameran!!! Dessutom så måste jag måla naglarna, jag vet att det låter som ett lite udda måste men jag måste verkligen. Jag ska hinna ta en snabbfika med L men frågan är om jag hinner det. Ska vara på flygplatsen vid 19.00 cirkus så det lär bli svårt att hinna med. Nej jag vet inte hur det ska gå. Köpte lite grejer på stan igår utan att prova och det vart ju skitfult på så det ska bytas men jag upptäckte att jag glömde påsen där jag hade allt i så den måste jag åka hem och hämta och sen åka ner på stan igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0