Fina kläder!

Lite kläder som är snygga i sommar tycker jag i alla fall. Alla säger att det ska vara vitt men jag tycker faktiskt inte att det är något fel på mörkt. Det är skönt för ögat när man är solbränd med mörka toner och har man vitt på sig blir man nästan orange tycker jag. Nu är det inget fel på vitt och jag kommer använda det massor i sommar. Rosa ser ju så härligt ut på sommaren och nu hittade jag en massa olika toner i rosa och det tycker jag är riktigt snyggt istället för att ha samma. Okej, sätt inte på dig en rosa, solblek tröja till ett par neonrosa skor!! Det ser INTE bra ut. Men det lilla söta armbandet gillade jag riktigt mycket faktiskt.
Perfekta plagg för sommaren





Kommentarer
Postat av: Nicole

Älskar armbandet!

2008-05-27 @ 11:34:47
Postat av: isabelle

Sjukt snygga kläder var det dära! Verkligen snyggt matchat också!

2008-06-11 @ 18:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0