Torsdagsmorgon

God morgon alla. Måste ha sovit rätt djupt i natt. klockan 06.30 har jag två missade samtal från okänd nummer. Vem kan det vara? I alla fall så hörde jag det inte och det var skönt. Har inte kollat vädret ännu men det känns lite halvt idag. Men som jag sa igår så tycker jag att det är rätt trevligt ändå. Ska på kalas idag. Mormor fyllde i Måndags. Vet dock inte hur stort det blir med tanke på att hon helt plötligt har fått en förslitning i knät. Men i alla fall. Ska träna med om jag hinner vid 15.55 tror jag de var. Har fortarande träingsvärk efter förra passet med aerbics och det är superskönt. Brukar ju köra core tre gånger i veckan men det känns inte som att det tar. Jag behöver lite rörelse i min träning. Nog om det. Det är planerna för idag.
Har redan börjat ladda för imon, då jag ska jobba morgon. 06.15!!!!! VILLINTEVILLINTE!!!
Nej nu är jag superkissig så att magen sprängs så jag måste kissa. Hörs sen=)

Ha en underbar dag

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0