Tips snälla...

Tittar på Scrubs för tillfället. SÅ roligt=)

Imorgon ska jag ner till stan och hitta något bra att slinga håret med. Har bara gjort det hos frissören men jag känner att jag inte orkar ha 15 cm utväxt när jag väl klipper mig. Jag klipper mig inte så ofta och jag brukar slinga det då, jag vet det låter som att jag har världens mest ovårdade hår. I alla fall så vet jag inte vilka som är bra. Vad tycker du??

Är på jakt efter en brun utan sol för ansiktet med och har du något tips så säg till. Såg att någon modetidning hade gjort ett tips och att L'oreal Paris brun utan sol skulle vara rätt bra. Den var billig med så det är väl värt att testa. Menmen...Hörs imon puss=) sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0