SPA imorgon=)

Godkväll alla bloggare. Jag har sovit en stund men vaknade till liv och fick för mig att börja skriva lite. Ska upp klockan halv fem imorgon och det blir ju inte så kul. Det som är kul är att jag och mamma ska på spa!!! I like!!!
Det blir

Örtbad image64 Eller image65Tångbad



OCH


Oljemassage image66 Eller image67 Huvudmassage

Floating image68 Eller image69 Delkroppsmassage

Klippning image70 Eller image71 Bodyscrub



Klippningen går fetingbort med tanke på att jag hatar och klippa mig och jag klippte mig för inte så länge sedan. Floatingen blir det nog inte heller något av. Jag lider av lite lätt klaustrofobi och att dyka ner i en stor tank och stänga efter mig är inget som jag gör frivilligt faktiskt. Blir nog inte heller delkroppsmassage. Det kan ju P göra på mig hemma så det behöver jag ju inte betala för.
Då är det alltså Oljemassage, huvudmassage eller bodyscrub som gäller. Får se vad jag väljer blir nog till att fråga de som jobbar där vad de föredrar.
Det var val nummer två.
Val nummer ett är ju mellan örtbad och tångbad och jag känner att mamma får välja först och så tar jag det som hon inte vill ha. Kanske låter tråkigt men det är ju roligt att testa olika så att man vet vad som är bra till nästa gång.
Det kommer att bli mat där och även träning. Yoga ska vi gå på och också vattengympa för att relaxa lite. Jag får se om jag ska gå på core eller inte, beror på lite hur jag känner mig eftersom att jag har varit feberdrabbad och ont i halsen de senaste tre dagarna. Menmen...Vi hörs väl imon på morgonen om jag hinner.
Night på er

image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0