Sanningens ögonblick...

Jag kollar på tv nu och det är "sanningens ögonblick" och det är SÅ patetiskt. Dels för att det ens finns ett sånt program och ochså dels för att folk ställer upp i det. För dig som inte har sett det så handlar det om en person som ska svara på frågor och måste tala sanning. Det finns olika steg på frågorna och de vinner som mest 500 000 kronor. Det går och och kolla på youtube. Sök "moment of truth" om du är intresserad. Det hela går alltså ut på att förstöra för folk och självklart då ställa frågor om deras partners osv...Patetiskt.
För övrigt har jag fått ångest för att jag ska jobba imon och det orkar jag inte. Det är verkligen heeela dagen.
aja det får jag tänka på imon istället.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0