körde över min fot!

Igår jobbade jag, trots att jag var sjuk men det fick mig att känna mig bättre faktiskt. Dock så var jag inte helt kry i huvudet och jag råkade köra över mig själv med en en lastvagn eller vad man ska säga. Den var skittung och jag orkade inte reagera först och tog kunder istället. Sen upptäckte jag att min sko vart helt blodig så det blev till att sätta plåster på och sen hem oh slänga skorna. Gör rött ont nu faktiskt och jag kan bara gå i flip-flop men det gör ingenting för nu äntligen kan jag äntligen använda de som jag köpte förre sommaren i Båstad. Det regnade ju bara hela tiden och vi fick ju ställa in resan eftersom att jag blev så pass sjuk att det var nära sjukhus. I alla fall så känns det skönt att lufta fötterna lite=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0