Kolla i garderoben

Hej bloggen! Var på festival igår och det var superskojs=) Höll på att bli typ nertrampad bara men det var kul ändå. Tänkte på det, de här skorna jag hittade ser ut som de skorna som mamma hade på sig för ganska länge sedan. Kolla om det inte finns några liknande i din mammas garderob. Jag är inte så förtjust i balettån på denna skon men något liknande kan ju vara fint
Ska grilla banan och choklad sen och sen antagligen se Eurovision songcontest för att fördriva tiden. Kanske hälsa på kusinerna också=) Men måste duscha nu för L kommer hit!


Kommentarer
Postat av: Tea

Det är rätt smart att leta i garderoberna hemma. Skor med guldspännen på hittade jag säkert 4 par när jag letade hos min mamma. De går att använda nu och det är ingen som har samma. Sånt gillar jag

2008-05-25 @ 13:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0