HJÄLP MIG MED PRESENT

Hemma från stan och alla ärenden nu och har satt mig och solat på altanen. Det behövde jag. Ska ju jobba hela dagen imorgon så jag får passa på att njuta ordentligt idag av solen. tänkte avboka träningen enbart för att kunna sitta längre i solen med. Blir väl inte så mycket mer aktivitet idag. Förresten Hjälp!!!Är ute efter en 30år-present och den måste vara från inspiration. Vet inte vad man blir glad av när man fyller 30 så snälla hjälp mig! Alla förslag är välkomna även om det inte är från inspiration förresten=)
. Nu blir det björnbärspaj ute i solen...mums=)




image62

Lite sugen på att köpa denna faktiskt...1000 kronor men de kan födelsedagsbarnet vara värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0