"Hälla-ut-yoghurt-komma-försent-ont-i-huvudet-dag"

Taskig morgon hade jag idag. Vaknade vid halv tio för att gå till farmor som väntade på min kusin vid min kusins skola.Jag gick upp i alla fall och började dagen med en dusch. Skulle vara vid skolan klockan 11.05, trodde jag. Tog första bästa skål och hällde yoghurt i och skulle ta den och sätta mig vid bordet och äta. Det var ju bara det att min hand var lite trött och den orkade inte bära skålen som flyger genom rummet och yoghurten hamnar bokstavligen ÖVERALLT. Det tog en evighet att torka upp och det hamnade på spisen och på kylskåpet och på morgonrocken och överallt. Det gick en halvtimme åt att torka upp och sen var klockan 10.15 så trots allt hade jag mer tid på mig men då ringer farmor och frågar vart jag är. Hemma hos P blir mitt svar och jag säger att jag bara ska sminka mig sen var jag klar. Visade sig att jag sI själva verket hade jag inte kläder på mig och sminkningen hade jag inte ens börjat tänka på. Farmor och kusin kommer i alla fall fem minuter senare och hämtar mig och mitt hår såg ut som "hej, kom och hjälp mig" sminket var halvgjort. Jag fick sminka resten hos farmor. Vi åt där och satt och snackade ganska länge och sen bar det av hemmåt.

Nu har jag ont i huvudet och sitter och diskuterar eurovision songcontest med en kompis på msn=)
Mellanmål blev det också framför tv'n innan i form av yoghurt med keso och apelsin...mums
Ont i huvudet nu också!!!! sacre bleu!



image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0