Ha en bra dag alla mammor

Idag är det morsdag och jag ska säga till dig min mamma att du är bäst=)
Leilas bakbok"Piece of cake" blev presenten detta året.Uterummet ska börja byggas på denna veckan så vi har fått flytta poolen. Det var dock ingen lätt historia. 450 kilo utan vatten i men vi har fixat det så att det är flyttat. Vi måste dock flytta det igen sen och hålla på.
Jag fyller ju år om en månad och jag ska sätta mig och kolla i Leilas lilla bok och se vilka cupcakes jag vill ja=) mums...
Hörs sen puss


Kommentarer
Postat av: Maria

Oj, har du pool. Gud vad mysigt=)Lycka till med uterummet. Bra blogg, skulle bara vilja se lite på inlägg på kategorin resa för det är jag väldigt intresserad av. Kram

2008-05-25 @ 13:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0