GLÖMDE MOBILEN IGEN

Slutade ju vid 19.15 och jag hdae så ont i huvudet efteråt. Jag kände mig helt slut faktiskt. Åkte förbi P's jobb och hämtade upp honom. Glömde min telefon hemma hela dagen och det var jobbigt. Vi lyckades i alla fall tajma in så att han stod i fönstret och såg mig komma utanför sitt jobb utan att vi hade bestämt något. Coolt va:D Hem till mig bar det av där grillad mat stod på bordet. Vi kollade på en massa filmer från resor och när jag sjöng i kyrkan och var typ nio år. Ja, det var en mysig kväll men nu är vi hemma hos P i alla fall och jag upptäckte att jag glömde mobilen igen och dessutom började bilen pipa och ville ha bensin. Vet inte hur jag ska klara mig hem imorgon menmen. Nu ska jag i alla fall sova. Det behövs. Blir ju 30-årskalas imorgon och hitta present trill födelsedagsbarnet. Men tills dess, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0