Förlåt bloggen

Jag var ju inte så aktiv i mitt skrivande igår men jag var verkligen sjuk och orkade faktiskt inte ens göra det. Förlåt...Hade ont i huvudet hela dagen som jag tog en ipren, trodde jag. Det visade sig vara hostdämpande och då hade jag legat med ont i huvudet i säkert 6 timmar och tänkt: Det ska gå över snart. Jag blev lite irriterad på mig faktiskt. Men i alla fall så mår jag bättre idag och jag ska till stan och köpa en biljett och sen ska jag träffa P=)

Nu är det frukost i alla fall och det smakar gott. Förresten så är jag duktig känner jag. Har gått ner nästan 4 kilo på tre veckor. Jag vill inte uppmana dig att sluta äta men jag har alltid lassat på megamycket mat när jag är hungrig och nu har jag tagit tills det har sagt stopp i magen och då har jag inte försökt pressa ner något mer.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0