En sån här säng vill jag ha!!!

Förresten! Har jag sagt att jag vil ha en sån här säng??? Du förstår nog varför=) tänk i trädgården på sommaren som relaxsäng. underbart mysigt ju. Dessvärre är det ju inge vidare till sommar i detta landet så det blir väl till att flytta då=P


image73




En sak till som jag har tänkt på är radion. Det verkar som att alla radiostationer har två låtar att välja på att spela här i Sverige. Den ena är sanna nielsen med empty room och det andra är Jason Mraz och I'm yours. På jobbet är redion på konstant och det är de enda låtarna man hör faktiskt. Skitirriterande för de som tycker att de är kass. Nu tycker jag inte det om Jasons låt i alla fall men den är bättre som den var helt från början menmen.

Puss än en gång. Nu har jag tänkt färdigt för idag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0