Dumma choklad...

Jag gjorde en rensning i klädkammaren idag och det var mer skit än vad jag trodde. Jag brukar vanligtvis ha väldigt svårt för att skiljas från mina kläder men idag var det no feelings och det som inte passar åker ut. Nästan allt i alla fall...Känns som att jag bara klagar på min sjukdom hela tiden och idag har jag haft ont i huvudet ganska mycket
                                 image88

Har varit väldigt godissugen också och det hatar jag mig själv för. Varför är det så att när det ligger en chokladbit på ett bord så säger man till sig själv: du behöver inte den. Men ändå så ser man sin hand närma sig chokladen sakta sakta. Rätt vad det är så har man den i munnen och sen lyckas man svälja också och då är det kört. Sen har man tagit en bit och då måste man ju ta en till för att den första chokladbiten inte ska vara ensam. Det hela är en ond cirkel som jag inte tycker om alls.

                                         image89

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja!!!! Jäkla choklad!!!=)

2008-05-19 @ 23:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0