Det här med Ipod

Jag har en ipod som jag har haft i tre år och det som jag blir upprörd över är att produkten känns halvfärdig eller något.
För det första så räcker det med att man petar på den så blir den repig och för det andra så slutar den typ att fungera efter ett tag. Eller är det bara min som gör så? Jäkla skitgrej faktiskt tycker jag. Ser de det som ett försäljningsknep och att man ska köpa sig en Ipod lite då och då så har de förlorat mig som kund i alla fall. Den som tycker att jag skulle kunna köpa ett såntdära gummifodral till den ska ju bara få reda på då att jag köpte ett sånt samtidigt som jag köpte Ipoden och även om den låg i fodralet så repade den. En sak där jag däremot får skylla mig själv är att jag valde storleken. Den är ju gigantisk och ska man ha den i väskan så hänger det en massa sladdar och grejjer överallt. Det är jätteopraktiskt. Anledningen till att jag köpte den sizen var för att man kunde kolla på video i den. Menmen, aldrig mer ipod om den ska hålla på att krångla såhär...




image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0