Dagens shopping på spa=)

Det var ju inte direkt första prioritering på shopping idag, utan det var ju mer att må bra. Men lite blev det i alla fall. En liten söt necessär med blommor på. Fyra pillerburkar i olika färger, perfekta att ha cremer i så slipper man släpa med sig stora burkar överallt. Och en spray body lotion. Det blev även två lådor tång att bada i=) och en flaska med örtolja, också att bada i.

Vi åkte förbi ett shoppingställe på hemvägen men det blev mest hygienprodukter som sminkborstar och nagelfilar, pincett och sånt krafs. Hittade en tröja faktiskt. Det ser ut som en barntröja på bilden men det är för att armarna är stora och har en ballongeffekt. Tyckte den kunde varit mysig en lite kall sommarkväll med stora armar och så. Jag stod och höll i ett par byxor från koola anna men hängde tillbaka de igen och det ångrar jag nu. Såg jättemysiga ut=( menmen, får hitta de någon annanstans.

För övrigt så var jag hyfsat frisk i morse men nu när jag kom hem så blev jag sämre igen och det känns som om jag har ett häftstift längst ner i halsen som skaver varje gång jag sväljer. Ska ta ipren och hostdämpade så att jag kan sova i natt utan att vakna.


image74

Necessär
Pillerburkar
Body Lotion spray
Tandborstfodral

image75

Tröja: WESC

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

fina grejer!

hon belv glad :)

2008-05-16 @ 23:39:03
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0