Bubblade i 2½ timme

Hejhej bloggen! Sista inlägget från mig idag. L har precis gått hem och vi hade jättemysigt. Åt mat och sen bubblade vi. I 2½ timme! Vi var som russin sedan och jag är det fortfarande=) Men det är det värt. Diskar iordning nu i alla fall och sen bär det väl av till P som har blivit sjuk!

Äter björnbärspaj nu i alla fall och den är god. Vaniljsåsen blev dock helt konstig och den gick knappt att få av från serveringsskeden men det blev desto roligare att äta=)
God natt mina vänner och sov gott.

. image61

Kommentarer
Postat av: Lottie

hehe.. jag fattade inte ordet "bubblade" först... trodde ni pratade i 2½ timme och funderade på varför du blev som ett russin... :))

...dags att lägga mig tror jag... ;)

2008-05-08 @ 02:26:03
URL: http://metrobloggen.se/photos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0