A, sova

Vill egentligen vänta så länge det går med sovandet för annars kommer jag ligga här vid fyra och känna att jag har för ont för att somna om men nu har jag nestämt mig! Jag är trött och slu i huvudet och rösten och behöver faktiskt sova. Känner att jag har typ en halv drag feber. Har väl lite över 37 och det låter ju inte så mycket men jag är en av de dära personerna som är för kall när jag är frisk. Så vanligtvis ligger temperaturen på 36 någonting. Gör ju inte så mycket men sen när jag har lite över 37 kan jag vara jättesjuk. Det känns verkligen som körtelfeber och känns som blåsor i munnen men det kan nog vara halsfluss tror jag. Verkar vara många som får det nu och det vore väl konstigt om jag inte skulle drabbas av det med tanke på att jag har lyckats dra till mig typ alla sorters sjukdomar det senaste året. Nu är det tagit hostmedicin och även ipren sen får vi väl se hur det artar sig.
Godnatt till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0