Grilla och vin

Hojhoj! Klockan är mycket och jag borde sova nu. Mina ögon känns som tunga betongblock för tillfället. Igår var det en mysig kväll med lite grill och vin. Åkte hem sen iofs medan de andra stack ut och festade men jag var rätt trött. Hade ju dock ingen kamera med mig eftersom att mamma och pappa hade den med sig på sin lilla resa de gjorde i några dagar. Detta är i alla fall en bild när jag är påväg hem=) bättre än ingenting alls i alla fall. Imorgon blir det träning vid 11.15 tror jag det var och sen hem fort och duscha för att därefter åka till kusinerna och bada pool och bara slappa. Har en tuff arbetsvecka framför mig enligt mig själv så jag behöver vila upp batterierna lite. En bra idé kan ju va att gå och lägga sig i tid för det första, vilket jag inte är den bästa på. Men jag får väl ta tag i mig själv och hoppa i säng. God natt med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0