TRÖTT!

Har varit vaken i två timmar redan och det känns!Men måste man jobba så måste man...Mina ögon är helt röda och min hjärna har inte riktigt börja fungera ännu. Egentligen så tycker jag inte att jag borde få jobba när jag är så här trött. Jag kan ju skrämma iväg kunderna=P. Det som är positivt med dagen är i alla fall att jag får sluta tidigt men jag ska hem direkt och sova. Tänker lite på dagens studenter som får ett rätt kasst väder. De kunde ju ha tagit studenten förra veckan i alla fall. För min egen del så tycker jag att det är rätt skönt med kallare väder. Jag har haft ont i huvudet i tre dagar och jag misstänker att det är för att man gör det där klassiska felet när det är varmt och inte dricka tillräckligt. Jag hoppas att jag får slippa det idag.

Kommentarer
Postat av: Sara

du får börja dagen med en kalldusch! Då brukar man vakna=)

2008-06-10 @ 08:49:29
Postat av: Fia

Hejhej! Lite kläder i nästa inlägg kanske?Är på jakt efter inspiration. Du får jättegärna skriva om du hittar lite casual kläder som är snygga. Det du hade med mörk top och snygga shorts för ett tag sen var något jag kunde tänka mig att ha på mig. Och det fina armbandet!!<3vill ha

2008-06-10 @ 11:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0