Ser det inte gott ut så säg

Jag står här och filosoferar om solen och värmen. Idag när jag gick från bilen till jobbet så upplevde mina ögon att det var så ljust så de tårades och tårades. Folk måste trott att jag var superledsen!
I alla fall så hittade jag en drink som jag hdae velat ha just nu. Eller tänk att sitta i en solstol med en lila drink i handen. Den är ju utan alkohol och är man nu jättesugen på lite sprit så kan man ju ta det.
Den verkar rätt hälsåsam med kanel, som är bra för hjärtat och annat.
Mums...=)

Blåbärsdrink med tofu och solroskärnor.


 




1 stort glas

100 gtofu
0,5 stbanan
1 dlblåbär
2 dlhavremjölk, eller vanlig mjölk
1 mskhonung, flytande
1 msksolroskärnor
2 krmkanel


Gör så här

Mixa tofu, banan, blåbär, mjölk och honung i en mixer till en slät dryck. Häll upp i glas, strö över solroskärnor och
pudra över lite kanel.


Recept: alltommat.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0