Plugga eller inte plugga?

Nu känns det som att jag står mellan valet och kvalet i mitt liv. 20 år snart och jag vet inte om jag ska plugga till hösten. Egentligen har jag ingen lust, just nu i alla fall men jobba har jag inte heller någon lust med. Helst vill jag ut och resa men det kan jag göra sen. Skolan kommer ju i vilket fall som helst förr eller senare. Har jag valt rätt linje eller är jag inte tillräckligt påläst? Är det jag ska plugga ens min grej? Jag har ingen aning just nu. Dessutom kommer jag jobba hela sommaren och ledig i två veckor när jag egentligen hade velat ta tre veckor semester. Det ångrar jag nu. Slår vad om att det kommer bli en kanonsommar bara för att jag jobbar precis varenda dag också. Då kommer jag bli sur i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Maria

Det där problemet känner jag igen. Hur ska man veta vad man vill göra i resten av sitt liv nu? Kan ingen annan bestämma åt en?!=) skön blogg

2008-06-09 @ 23:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0