Ont i huvudet

Ont i huvudet nu. jag tror inte att jag har druckit så mycket plus att det är sjukt varmt. Jag har lust att gå en lång runda ute och bara njuta av mörkret och värmen som ändå är. Min dag har gått åt att sola hos kusinerna men innan det så tränade jag faktiskt. Blev avspärrad från internetbokningen på träningen för att jag har missat 4 gånger på ett halvår. Då blir man avstängd en månad och får då ringa och boka tid. Det är för jobbigt för mig så det blir att jag inte tränar lika mycket. Dessutom har jag inte tid. Jobbar ju bara hela tiden. Har ingen lust att jobba denna månaden, eller den efter=( Ska bli skönt med två veckor semester i juli i alla fall. Jag har till och med blivit lite solbränd. Det är ju svårt att bli det om man jobbar hela tiden men idag lyckades jag vara ute lite. Hoppas det håller i sig=O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0