När solen ITSELF inte är till någon nytta...

Läggdags! in hjärna fungerar inte riktigt och jag har upptäckt at bloggen mestadels handlar om att jag jobbar och är trött=). Får nog skriva om något annat också.
Söt klänning va? Lite pluttepluttig...
FÖRRESTEN, hittade en supersöt tröja idag på väg hem från jobbet! Den ska jag köpa imorgon om den inte kostar 5000 eller så=) Nu blir det måla naglarna, oboy och en macka innan läggdags! Brun utan sol i ansiktet med är väl lika bra när solen itself inte är till någon nytta.

God natt alla





Kommentarer
Postat av: Ayla

om du vill kan du spana in min blogg för där finns erbjudande om sveriges billigaste hanky panky trosor endast 130 kr med frakt och allt!

2008-06-17 @ 22:07:34
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0