jOBBIGT

JOBBJOBBJOBB! Det är iofs roligt men när man ser studenterna som går utanför och visslar i sina pipor så blir man ju bra sugen på att gå ut och titta på de=) Alla är så fint klädda och jag vill inget annat än tillbaka till denna dag för ett år sen när det var min dag. Igår såg jag världens häftigaste färdmedel för några studenter. de flesta stod på sina lastbilsflak, lagom fulla för att trilla ner. Men sen var det 5 killar som kom på en sån där lite scooter som alla små barn hade för några år sen. De var så fint klädda i björkris och ballonger och sen kom de nerkickandes gatan i rad till bankomaten lite längre ner. Det såg helkul ut. Inte för att jag hade velat ha en scooter själv att åka på men det såg kul ut när de gjorde det och de var så glada så. Vill också ta studenten

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha. jag ska nog fixa en scooter till min bror nästa år!:D Skitskoj idé

2008-06-12 @ 12:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0